Gud är arg på mig för att jag inte ringde igår.

Det är lustigt hur jag alltid har flera bra alternativ framför mig, men alltid väljer det dåliga.
och ännu mer lustigt hur alla de felaktiga besluten alltid leder till dig.

Idag är det min tredje sängliggande dag. Igår reste jag mig från sängen totalt tre gånger. Det är mitt personliga rekord. Det berättar ungefär precis hur kul jag har haft det, de senaste dagarna. Från en början var jag bara yr. Min teori var att det berodde på att jag svimmat på morgonkvisten, men icke. Yrseln fortsatte och sitter än i. Nu är jag dessutom sprängförkyld, och undrar seriöst vad de högre makterna har emot mig.

Jag måste ha syndat. Syndat hårt
eller så tycker bara inte gud om mig.

But who blames him?

Kommentarer
Postat av: Milla

Hur skulle Han inte kunna tycka om dig älskling?
Han ville bara ge dej en dag till att vila, haha!

Jag saknar dej, din pruttis! Älskar dej, bästaste vän!

2008-02-08 @ 06:16:36
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0