I spoke with God yesterday, he thinks I'm cute

image634

Jag har två noveller som borde vara färdigskrivna och inlämnade. Slutdatumet för inlämningen har ägt rum för länge sedan, och många nätter har jag kämpat, verkligen kämpat med att binda ord i ordning. Skapa rytm och balans med meningar. Men något som har brukat vara så löjligt enkelt för mig, har omdanats till en omöjlighet. Jag får inte ihop det. Hjärnan vill inte samarbeta. Det bara går inte. Vad gör man då?

Jag har mardrömmar om att gå på min litterär gestaltning lektion imorgon. Jag vill inte ljuga mer och säga att någonting är knas med min email som gör att han inte får det jag skickar. Det känns inge bra. Jag är inte sådann, men jag har inget val. Jag får inte ihop det. Jag har tvingat mig själv att sitta här allt för många timmar, utan att få någonting gjort. Det bara går inte!

Hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0