Jag vill att du ska veta att du är omtyckt!

image641

Jag vet att du inte har det lätt just nu, av många anledningar, och jag önskar verkligen att jag kunde vara där, i usa med dig. Hålla om dig, prata med dig, viska att jag aldrig lämnar dig. Aldrig någonsin. Att du aldrig behöver oroa dig för att bli lämnad så länge jag lever. För hur mycket coca-cola jag än behöver köpa, hur mycket jag än behöver höra om burger-king, eller hur mycket jag än måste dela med mig av dig till din pojke, så kommer jag aldrig någonsin tröttna. För jag vet, verkligen vet att jag vill gå med dig till mitt sista andetag.

Det finns bara en av dig
En av mig,
och en av oss.

Låt det alltid vara så!

Kommentarer
Postat av: Milla

Mia, det där värmde mitt hjärta så sjukt otroligt mycket! Du är bäst, du är allt, utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till! Bara några månader kvar nu, sen e det vi igen! Min bästaste vän på hela jorden!

Alltid vi, M&M! Älskar dig!!!!

2008-02-11 @ 06:15:37
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0