Min dumbie, för alltid borta.

Eftersom vi var lediga idag, åkte jag, Pj, Sebbe, Karro och födelsedagsbarnet Simon in till stan för att testa våran lycka. Jag och Karro shoppade loss totalt, och nu finns både en tshirt, två linnen, en skjortklänning, ett par jeans, och smycken nyinkasserade i min garderob. Inte illa.

Däremot väntas en hel kväll av plugg nu, vilket inte är lika mysigt. Jag ska skriva en uppsats om den etniska konflikten i Rwanda som ägde rum år 1994. Vår historias snabbaste folkmord, då nästan en hel folkgrupp eliminerades inom loppet av 100 dagar.

image644 image646 image645

Jag saknade dig igår. Verkligen saknade dig för första gången sedan du gav dig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0