She's out of control

image633

Idag såg jag filmen om Ian Curtis liv på bio, det vill säga Control. Hela filmen var som ett levande fotoalbum, vilket var väldigt vackert. Men om den var party party? nej, inte det minsta. Några skratt blev jag dock bjuden på under spelandes gång, men om dem verkligen var för filmen i sig vågar jag inte svara på. Kanske var det mitt sällskap som roade upp filmen?

Innan filmen hade jag myst hemma hos mig med Tessie, som även agerat sovsällskap åt mig tills idag. Vi körde lite catch-up-talk, men även brainstorm med M och D.

Jag hoppas minsann att ni antecknade detta nu,
för det är sådan där liksom asså bah livsviktig information, yo!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hehe älsklingen då! Klar att man vill veta _allt_ som händer i ditt liv!! :D
Fan vad jag saknar dig! Love ya bästis!

2008-02-03 @ 11:37:05
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0