Bilder från nyår

   
   
   

Jag har faktiskt inte skrivit ett enda inlägg gällande nyårsafton. Varför vet jag inte egentligen. Kanske klantade jag till mig lite för mycket i slutet och var rädd för att erkänna det, eller så ja, orkade jag helt enkelt inte. Mitt nyår var hur som helst väldigt bra den större delen av tiden. Och jag infirade det genom att uppfylla mitt nyårslöfte på en gång. Jag var nämligen så smart att jag faktiskt valde ett löfte som jag kunde vara säker på att kunna utföra. Att våga dansa på bordet. Hah. Sagt som gjort. Både Mikaela och Tess stod med mig på bordet, och bägge två lyckades även att ramla ner med mig. Ja, så var det med den saken.

På nyår vart även sötaste Pao's digitalkamra stulen, så många bilder försvann för våran del som utnyttjat hennes kamra hela kvällen. Men som tur var hade vi super-Patrik som även han lekt fotograf under kvällen. Alla bilderna ovanför är tagna av honom under nyårsmiddagen/förkröket hemma hos mig.

Tack i efterskott för ett bra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0