En topp-vecka, ordagrant

image592

Den här veckan har verkligen min garderob mått bra. Jag är riktigt förvånad över mig själv och alla inköp jag lyckats med. Det är inte bara en ny tröja som hänger i min garderob, utan det är nio. Japp, ni läste rätt. Nio!
Mamma kom hem med tre styckna från staterna, och dem andra sex.. Ja, dem är rena kap från min egen sida. Kan jag säga annat än att jag älskar slutrea?
Förutom tröjorna har jag även lyckats införskaffa mig ett par nya jeans, en kjol och ett par skor.

Om jag mår bra!

Kommentarer
Postat av: Milla

Mycket duktigt, älsklingen min! :)
Tröja ska du få av mej också, OM MINDRE ÄN FEM MÅNADER!!!! :D:D esnaart hemma. :)

2008-01-23 @ 00:38:02
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0