He's got a ticket, I think he's gonna use it...

Imorgon är det onsdag, vilket innebär den stora dagen innan geografiprovet. Jag hade tänkt att stenplugga hela dagen efter skolan, men när Josh tittade på mig med sina hundögon och bad mig att gå ut med honom, kunde jag bara inte låta bli att säga ja. Jag menar, vad gör man? Om två veckor finns han inte mer. Det är klart att jag vill vara med honom nu, innan det är försent.

Vi bestämnde oss för att hitta en bra bio att se på. Sist, då vi såg guldkompassen dog vi både två. Vad var det för röta som vi satt oss i? En film om ett litet barn, som ska rädda andra barn som blivit av med sina djur-demoner. Japp, den meningen beskriver ungefär hela filmen. Kan ni gissa om den var bra eller inte?

Att jag valt att göra detta imorgon ger dock mig konsekvenser. Jag kommer behöva sitta uppe hela natten med geografiböckerna i händerna, men det talar vi tyst om. Förhoppningsvis blir det värt det. Men å andra sidan, varför skulle det inte bli?

Det jobbigaste är dock att du är så himla bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0