Last night..


Det känndes konstigt att vakna av sig själv klockan 03.50 på grund av att kroppen tycker att man sovit tillräckligt. Men så blir det när man går och lägger sig tidigt. Jag kvävde dock mig själv i kudden och vaknade inte sedan fören för ungefär 10 minuter sedan. Mycket mys.

Igår åkte jag och Josh för att kolla på Patriks hockeymatch. Väl på plats mötte vi även upp Karolina och Tess. Det vart mycket prat och kanske lite väl lite kollande på matchen. Men så blir det väl lätt när man sitter på läktaren tillsammans med ett par riktiga sötnosar, antar jag. Jag kan dock berätta för er alla att Patriks lag vann med en rejäl skillnad. 7-1 tror jag det var, om jag inte minns fel. Duktiga grabbar det där.

Aja, nu måste jag nog hoppa i duschen och göra mig iordning innan skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0