Maybe you'll forget you were ever here

Snart är det dags att gå ner till bussen mot skolan. Sedan ska jag vara med Dumbie igen är det tänkt. Jag vet att många tycker att jag både är dum och korkad som utsätter mig själv för vad jag gör, men jag vill bara fråga er; tror ni inte att det redan är försent att ändra på? Vad som än händer nu, kommer det kännas lika hemskt när dagen kommer. Jag kommer spricka oavsett. Varför inte ta vara på tiden jag har, och njuta så mycket jag kan, så länge jag kan?



Som slutknorr vill jag avsluta detta inlägg med;
Jag saknar dig snigel! Vart tog "vi" vägen?

Kommentarer
Postat av: Pauline

sant sötnos, njut av tiden, när den dagen kommer så blir det jobbigt, men jag tror att det är värt det

2008-01-10 @ 11:12:49
URL: http://pauliiines.blogg.se
Postat av: Milla

Allt kommer ga bra, alsko! :) Det vet jag, och nej han kommer inte glomma som din titel sager.

Men en fraga, WHO THE FUCK IS SNIGEL???!! :P

2008-01-10 @ 18:18:44
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0