Så tog sagan slut...

image619

Plötsligt inser jag det. Vi kommer aldrig att ses igen. Jag har rört dina färger en sista gång.

"No one has brought me more happiness and pain, but mainly happiness, than you Mia! From the first night I met you I was praying to kiss you! After that I started to fall for you... At first I thought it was a mistake, but now I wouldn't change a thing! You made my trip worth remembering!!! You are the most beautiful girl I know! I promise to see you again!!" 

Ord kommer inte ut. Jag sitter på mina bara knän.
Lämna mig inte, Josh!

Jag ber dig...

Lämna mig inte ensam här!

Kommentarer
Postat av: Pauline

sötnos sötnos.. :( det här är sorligt asså :/ men et tog slut på ett fint sätt, eller hur?

2008-01-28 @ 11:08:16
URL: http://pauliiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0