Still the memory of you, marks everything i do

image182
Trots min trötthet igår kväll, tvingade jag mig själv ut på en promenad med AB. Istället för att ställa mig framför spegeln och leka med min fåfänga, gjorde jag mig iordning genom att ta en tupplur. Efter några minuter i himmelriket kom min sötaste pappa ner. Han hade tänkt att fråga när jag skulle ge mig iväg, men möttes av en sovande Mia istället. Rolig som min pappa är, tar han kort på mig sovandes. Sedan väcker han mig, lägger bilden i annsiktet på mig och säger: 
"Är det så här du gör dig iordning för att gå ut?"


Mitt svar blev: Yes, indeed!
Det kallas ju skönhetssömn av en anledning lixom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0