Today

image553

Jag har sovit allt för mycket idag, vilket inte alls är bra. Missade hela skoldagen, och mycket av det timmarna jag hade tänkt att ägna åt geografiböckerna. Men men, jag har läst igenom en del nu. Långt ifrån allt, men mycket är avklarat i alla fall. Tyvärr blir det nog svårt att plugga så mycket som jag borde nu, för om en timme är det dags att springa till bussen och åka bort mot bion. Jag och Josh ska se National Treasure 2 är det tänkt.

Efter det blir det en hel plugg natt. Jag kom nämligen på mitt i allt att jag även har Israel-palestina debatten imorgon, och den har jag knappt förberätt mig för. Jaja, jag får helt enkelt spara sovandet tills imorgon efter skolan. Någon mer än jag som tror att jag kommer vara helt död?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0