When we are walking fields of Gold...

Igår träffade jag Josh för sista gången, kanske någonsin.
Jag visste inte alls hur jag skulle bete mig, inte alls hur dant jag borde agerat. Det enda jag visste var att jag ville göra ett sista intryck. Ett intryck som får honom att minnas mig, även om ett par månader och år. Men hur gör man det? Det var svårare än trott att komma på något sådant, men tillslut bestämnde jag mig för att ge honom en skiva, där jag sjöng "våran" låt. Och även fast att kvaliten kanske inte var den absolut bästa, så var den i alla fall direkt från mitt hjärta.

Imorse när jag vaknade efter bara någon timmes sömn, bestämnde jag mig för att stanna hemma från skolan. Inte för att jag egentligen var sjuk, utan för att huvudet var som en tickande bomb bakom min tinning. Jag behövde sova. Behöva lugn och ro, och tid att verkligen inse... Nu ses vi aldrig mer igen! Här tog våran saga slut.

"If I was smart I wouldn't tell u that I have tears in my eyes ='(  Trust me when I tell u. I will see u again!! Please be safe girl! Please =("

"Omg! I can't belive u are singing that song! It is amazingly good! No it's better than that! I can't explain =( it's beautiful mia! U are amazing =(  That song will get me through my plane trip =(  xx"

Farväl min vän! Jag kommer aldrig att glömma bort dig och det som vi har haft!

      

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, låter som du haft en underbar och hemsk helg samtidigt? Varför kommer du inte träffa honom mer? Gulligt att ge bort en skiva med er låt. :)

2008-01-28 @ 12:47:14
URL: http://diem.blogg.se/
Postat av: jag

Okej. Jobbigt! Man åker ju inte dit för en helg precis. :/ Men ni kan väl hålla kontakten med mail o så? Lycka till iaf!

2008-01-28 @ 15:09:43
URL: http://diem.blogg.se/
Postat av: deeeenise

hoppas ni ses igen mialiten! :( (L)

2008-01-28 @ 21:54:55
URL: http://nisur.blogg.se
Postat av: Pauline

:( det är fan sorgligt asså :/

2008-01-29 @ 15:40:51
URL: http://pauliiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0