Will you come home and stop this pain tonight?

image519

Älskling, ibland kan sanningen vridas och vändas till lögnen blir sann. För det kan faktiskt ske, att man bara råkar sjunka till havets botten med flytvästen på, och tar med sig en hel finlandsfärja. Ja, bara så där i farten. Fröknarna säger det älskling. Att man kan bestämma verkligheten själv, när man vill, och hur man vill. Men jag tycker väldigt mycket om dig, älskling. Vet du det? Jag vill leka med dig, leva med dig, kramas med dig, bara vara med dig älskling. Men hur mycket jag än försöker bestämma över verkligheten, så stannar du ändå borta, älskling. För långt borta, älskling. Varför då? Varför är du inte här? Varför förgyller du inte mitt liv något mer? Älskling.. Älskling.. Hör du mig, älskling?

Jag vill bara ha dig här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0