Vet du om att jag lagt mitt hjärta i din brevlåda?


(resultatet från igår)

Jag tror att jag sa något om dina händer
nån gång när du inte riktigt lyssnade
och jag tror jag skrev
att det finns en låt som har ditt namn
fast att jag bara kan refrängen


när jag egentligen menade
att din låga röst gör mig matt
och att jag skulle vara tvungen att kyssa dig
om du inte slutade att le


och jag tror att jag sa något om att längta ut
och hoppades att du skulle förstå
att det är till dig jag egentligen menar
men framförallt försökte jag berätta för dig
att jag står emot dig
bara tills du ber mig att låta bli


för
det finns en låt som har ditt namn


och även om jag än så länge
bara kan refrängen
ska jag fortsätta skriva den
ända tills du förstår


att du gör mig galen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0