I'm going to heaven

Jag har haft en hel underbar vecka sedan jag kom hem från peace & love med lagom mycket mys, prat och allt annat sådant där man behöver lite då och då. Idag for det bland annat av till stinsen. Jag och min finaste fru hittade varsin klänning och lite smycken, som vi båda ska bära ikväll på David's artonårs fest. Det känns alldeles utmärkt.

Imorgon fyller sedan Amanda nitton, och då är det tänkt att vi ska dra ut och äta något mumsigt. Dem små lirarna ska sedan ut till krogen, och jag troligen hem, eller ut på något annat äventyr. Det brukar finnas gott om sådanna vid den här årstiden, så jag är inte det minsta orolig. Ska bli hur mysigt som helst.

Snart kommer alla mina vackra kusiner hem också. Vi ska minsann fylla våran villa. Både skåningarna, amrikanarna och vi ska pressas ihop här hemma. Det blir trångt, men det är som ordspråket säger, finns det hjärterum, så finns det stjärterum. I week to go.

Nej. Nu är det dags att börja sminka sig. Ska som sagt över till David om en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0