Ain't nothing to do..

image679

Jag tycker inte om att ha hål mitt på dagen, särskillt inte detta som är lite mer än en timme. Man vet inte ritkigt vad man hinner göra eller inte. Det är för lång tid för att stanna sysslolös i skolan, för kort för att hitta på något att fördröja tiden med.

Idag vart det hem om för att.. Ja, helt enkelt sitta vid datorn. Något bättre kom jag inte på.
Sötaste Tonic roar sig med att jaga varenda bokstav som jag skriver. Han ser helt konfundersam ut när han inte lyckas stoppa processen att skapa fler. Tänk om man ändå var så liten och oförstående om omvärlden. Vad allt skulle vara både mycket lättare och svårare på samma gång. Det är nästan läskigt.

Idag ska jag hem till BK efter skolan. Det var länge sedan vi hittade på något sist, så nu är det bannemig dags. Vad vi hittar på är en olöst fråga. Det ska i alla fall bli kul att träffa honom igen.

Kommentarer
Postat av: Milla

hoho hare skojj hos burger king ;)

2008-03-03 @ 15:22:20
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0