Förlåt - men jag blev arg.

Jag vet att du skrev det för riktigt länge sedan nu, men jag har faktiskt inte läst det alls. Inte tänkt på att du kanske skrivit om det. Nu, ett halvår senare när texten är igenomläst så har du krympt i mina ögon. Verkligen krympt. Jag trodde så mycket mer om dig.

Nog för att texten inte rörde mig som person, utan en tillställning jag haft, men det räckte. Du har klankat ner på mina vänner, klagat på saker jag äger och berättat högt att du förspillt din tid. Vet du gumman? Det är sådant man tänker, känner och kanske småpratar om med vänner, men man publicerar det inte på en offentlig hemsida. Inte emot en av sina vänner.

Nog att det elaka inte var om mig, men har du någonsin tänkt tanken att det sårar mig i alla fall, och inte minst en person i fråga? Kanske är tanken diffus med tanke på att hon troligen inte har adressen, men å andra sidan, på en publiktbesök hemsida ska man enbart skriva saker som man kan stå för. Saker som inte sårar en annan människa på det sättet som du skulle ha sårat henne, om hon  hade läste.  Säg mig, skulle du vilja hitta en sådann text om dig?

Om du enbart förspiller din tid med mig, så ska jag inte få dig att spilla någomer.

Gå och sörj ditt gossedjur! Snart lämnar han dig säkert med.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAHAHAHHAHAH!

2008-03-06 @ 20:09:02
URL: http://miiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0