Heart in hand

Så var det fredag igen. Jag firade det genom att försova mig så mycket att det faktiskt inte var någon idé att stressa till första lektionen. Jag börjar bli sur på mig själv. Mina gröna veckor går inte alls så bra som jag hade hoppats på.

Så vad gör jag istället för att sitta på min engelska lektion? Jo, ingenting. Jag har nyss gjort mig iordning och nu sitter jag och kollar igenom massa gamla bilder på datorn. Jag hittade en bild på Josh från han, min och Gabrielles mysstund. Vi hade bytt tröjja och tyckte att det var jätte roligt. Jag minns hans léende när han stolt tittade på mig i den allt för lilla tröjjan. Hans skrattgropar som smög sig fram diskret under alla skratten som ekade i det lilla rummet som vi befann oss i. Tänk om jag bara kunde få ha det så igen. Jag saknar dig, Josh. Ja, jag har verkligen börjat sakna dig. Jag önskar att du kunde ha stannat kvar. Det skulle ha varit så mycket lättare då. Så himla mycket lättare.


image713

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0