I should have left off where it all began.

image746

Jag hade tänkt att skriva om igår kväll, men kom på att jag faktiskt inte orkade. Dessutom tror jag inte att allt för många skulle ta på sig mödan att läsa igenom det. Jag hade det i alla fall trevligt, och är nöjd över att jag bestämnde mig för att åka. Att det inte var den roligaste festen jag varit på, spelar ingen roll. Jag hade bra sällskap och med det duger allting.

En tanke kom ifatt mig igår natt. Så där från ingenting, men jag vill bara berätta för dig att du är min historia nu.

"I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

But...

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0