Jag är en tomat

image683

Igår kom jag på att min barndomsvän fyllde 18 år, men klockan hade slagit allt för mycket för att jag skulle våga ringa och säga grattis. Istället samlade jag mod till mig för att ringa idag. Vi hade trotsallt inte pratat på nästan två år, så det gjorde inte allt för mycket.
Så idag ringer jag. Hon svarar. Jag tar i från tårna och börjar sjunga alla verser i hela ja må hon leva. Sedan ursäktar jag mig eftersom att jag är sen en dag. Det blir tyst. Sedan viskar hon: "Mia.. jag fyller år om två veckor"

Om jag blev tomat? Oja!
Men som min mamma alltid säger: Det är bättre att vara förtidig än försen.

Kommentarer
Postat av: Milla

HAHAHAH alskling du ar for bra :D

2008-03-04 @ 22:56:53
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0