Jag ska lämna några varma rader

image750

Allting gick bra idag. Det känndes som om jag lyckades svara på alla frågor som dem ställde, trots att det var en del  riktigt kluriga. Lite från ingenting fick jag dessutom yttligare ett samtal om jobb senare under dagen. Då på ingenting mindre än mc donalds, så imorgon 10.30 är det dags för en till interjuv. Jag ger er en ny anledning att hålla tummarna för mig. Visst är jag snäll?
(Jag kan svära på att min älskade Milla sitter där på andra sidan atlanten just nu och säger "nemen nej. Ska hon bli min rival nu?") Och ja, älskling.. vem vet, snart kanske vi är rena konkurenter. Tanken är rätt kul.

Frågan råder nu, mc donalds eller telefonförsäljeri?

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahahahahah mia! Donken ar ju ett sjalvklart val for dej, da e vi ju rivaler for fan!! :D Haha nejda, men jag tror att telefonforsaljeri kommer bli waaaay too boring for lilla dig! Love ya biatch!

2008-03-26 @ 05:00:47
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0