Leaving this town...

image182Från och med måndag öppnas mitt nya sparkonto. Varje månad ska minst 1000kr läggas undan. En del ska vara till sommarens festligheter och resten ska gå till min New zealand/Australien resa nästa år. Jag ska verkligen göra det här. Att jobba utomlands, träffa nya människor, lära mig saker ingen här kan ge, utforska världen och träffa Josh igen. Det känns så ofattbart underbart. Jag ska göra allt i min makt.

Vi pratades vid idag. Det känndes helt galet. Där var han, online samtidigt som jag för andra gången sedan han åkte. Bara det faktumet gjorde att man kände sig nära, och nära var vi faktiskt också. På vårat eget sätt. Det där sättet som bara vi kan förstå.

M: "It's long time left, but I'm warning you already so you can't say you didn't know and don't be able to visit me"

J: "visit... lol.. im gna make sure u dont leave girl"



 


Kommentarer
Postat av: Milla

vanta har lite, hur lange ska du stanna dar och nar ska du aka?

Alskar dig!!

2008-03-29 @ 16:46:05
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0