New Zealand '09

image709 image710

Jag ska snart springa iväg till generalrepet, men måste vänta in mamma först som ska skjussa mig.

För att roa mig själv under tiden har jag suttit och klickat runt på jobb och resor. För första gången är jag riktigt säker på något. Efter studenten är det jobb utomlands som gäller. Allra helst på New Zealand. Dels för att det är ett sådant land som man vill stanna länge på och hinna utforska, och dels för att jag vet att man inte kommer dit senare i livet kanske. En liten anledning kan nog vara för att det även ger mig en chans att få träffa Josh igen. Det låter nog ganska konstigt, men jag vill verkligen det. Det var någonting med honom. Jag kan bara inte sätta fingret på vad. Hursomhelst, vill jag dit hur den saken än slutar. Jag har alltid drömt om New Zealand och deras korallblå vatten och alltid, under hela mitt liv, sagt att jag vill dit. Alltid. En dag ska det bli sanning.

Nej.. dags att ringa och kolla vart mamma är. Tiden börjar rinna iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0