Skärtorsdagen

Nej, nu har jag gjort så där igen. Handlat saker för pengar jag inte har. Det är minsann bra att jag ska börja jobba inom en snar framtid. Jag om någon är i behov av en inkomst, men ja... nu är i alla fall garderoben uppgraderad med två nya skjortor, en tjocktröja och ett par örhängen till. Nog är det inte så pjåkigt, inte.

Snart är det fin-fint i mitt rum också. Har tagit på mig mödan att städa innan sötnosarna kommer över. Så nej, nu finns det ingenting värt att klaga över. Snart är det fit for fight.

Glad påsk på er alla, eller typ grattis på emo-nationaldagen.


Kommentarer
Postat av: Milla

Oj, har har vi inte nat som heter skartorsdag. :P
Jag alskar dig, Miapia!

2008-03-20 @ 21:34:08
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0