Soffipropp.

Satt och pratade med AN som jag lärde känna genom Sofie för bara några dagar sedan. Efter ett tag fick jag frågan om hur länge jag kännt henne. Jisses, tänkte jag. Det var bannemig inte igår. Huvudet snurrade, hur länge sedan var inte det? Första bildbeviset på vår vänskap var när vi gick ut 5års på dagis kom jag fram till. Hur länge vi kännt varann innan det? Ja du, det har jag ingen aning om. Troligen ett par år eftersom hon alltid bott granne med min farmor, och precis ovanför mig som barn. Jag minns sommrar i hennes bakgård, bubblande läsk, kanelbullar och magnus uggla dunkandes på högsta volym. Det var tider det...


Jag är otroligt tacksam över att ha dig i mitt liv, Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0