Att vara beredd på dubbeltrubbel

image917

Jag har fått världens smartaste idé. I veckor har jag saknat min barndom med havremoppar och kittlande gräs som smeker bara fötter från en bred hästrygg. Verkligen saknat. Och idag råkade jag nämna det för min käre far. Han råkade väcka glöden lite starkare genom att nämna hästresor till gotland. Upptäcka ön från en flåsande hästs rygg. Kunde det ha blivit bättre? Nej. Idén får mig att vilja åka nu på en gång.

MEN jag har årets än så länge bästa förslag till bla. min älskade Pauline. Vad sägs om att stanna en vecka extra på gotland efter stockholmsveckan, resa till andra sidan och vila ut från en veckans partajade med havremoppar? Rida runt i okända terränger och verkligen bara njuta? Du får inte säga att idén är tokig. Jag är i extas. Detta vill jag göra!

Kommentarer
Postat av: Pauline

LÄTT ATT VI GÖR DET DÄR ÄLSKLING!

2008-05-17 @ 18:37:30
URL: http://paulinechristine.blogg.se
Postat av: Jannike

Saknar dig soetnos.

Kärlek!

2008-05-17 @ 18:56:27
URL: http://seskajackie.blogg.se
Postat av: only god can judge me

Förlåt att jag säger det här men jag saknar dig sjukt mycket, kanske fånigt de jag gör men jag vet inte hur jag ska göra. ring mig

2008-05-18 @ 00:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0