Every rose has it's thorn

image915

Jag hade egentligen tänkt bänka mig framför ishockey-matchen igår, men icke sa nicke. Det vart att fara till glitter och glamour-festen i helenelunds scoutstuga tillsammans med vackra Linnea istället. Vi delade denna natt med massor av nya och gamla annsikten, bubbliga magar och ett glas vin för mycket. Mycket trevligt faktiskt, förutom att min älskade skinnjacka blev snodd runt nattens sista timmar. Att gå 1 km i spöregn utan den var inte kul. Jag saknade den något fruktansvärt. Gör det än. Kommer alltid att göra. Älskade, älskade skinnjacka.

PS. Milla, snart är du hemma igen. Jag längtar så!

Kommentarer
Postat av: Milla

alsklingen da! Jag ar jatte taggad foer att fa se dig igen!!!

24 dagar nu!

Love you!

2008-05-19 @ 22:28:01
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0