Spontanitet är inte så tokigt

Imorse när Therse lämnat mig för att fara iväg och träna, fick jag dagens första spontana ryck. Jag såg hår falla till marken och nästa sekund. Ja, då var jag en lugg rikare. Positiv kritik har ramlat in från många håll, men det känns ovant. Det betyder dock inte att jag är missnöjd. För det har jag inte bestämnt mig för om jag är än. Så det så.

Det andra spontana rycket kom på vägen hem från skolan. Jag hade precis sprungit på Amanda och lusten att känna sommaren ända in i ryggmärgen sved till. Efter en ytterst kort betänketid var idén redan uttalad och uppspikad på schemat. Vi sprang hem och bytte om till våra bikinisar och gick trallande ner till vattnet. Och nu gott folk. Nu har jag tagit mitt första utomhusdopp i en sjö. Bättre sent än aldrig må några säga. Men gott folk, det var underbart och för mig var det inte en sekund för sent.


Kommentarer
Postat av: Annie

Var det inte KALLT?

2008-05-27 @ 22:34:03
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha vi och våra kaninhänder :P

2008-05-27 @ 23:20:57
URL: http://amandabjarnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0