The least you can do is tell me why...

image888

Jag tänker alltid på dig om kvällarna i maj. Det var vid den tidpunkten som allting tog fart. Som mitt hjärta för första gången dedikerades bort till någon annan.
Jag var så lycklig över att känna kapiciteten att röra, lyssna och att älska. Kapiciteten att känna mig berörd till gåshud genom bara några ynka ord, som "vi ses imorrn".

Det har nu gått månader sedan sist vi hördes av. Jag har inte fått se dig andas på flera dar. Jag känner mig alldeles halv. Ja, helt tom i min själ.
För jag vet. Verkligen vet att jag älskar dig än idag. Jag kan inte låta bli. Min vita flagga hissas upp till sin topp. Kapitulationen är kommen, och det enda som finns kvar att göra,
är att återigen upprepa de ord som skär inom mig allra mest:

Vi kommer inte att ses imorrn.

Det är ett hopplöst liv som vi lever. Kvack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade jag dina ord

Oj säger jag bara

2008-05-08 @ 23:12:49
Postat av: Anonym

om du menar de ska du stå för det och bevisa de!

2008-05-11 @ 01:51:49
Postat av: nobody can judge me

Menar du det så tar du fan tag i det! Stå för de!

2008-05-11 @ 01:52:48
Postat av: ..

skämt?

2008-05-11 @ 14:30:10
Postat av: ..

bra att du tog bort den ena bilden,

2008-05-19 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0