En rosenrasande Mia talar ut

En del busschafförer borde seriöst ta och tänka över sitt yrkesval. Idag när jag helt utmattad satte mig på bussen hem från skolan, tittade en av dem på mig och utbrast:
- Vill du jobba med mig?
Jag som inte alls fattade vad han menade bara kollade på honom och gick vidare in och tog en plats på den helt tomma bussen, men vad gör han? Jo, han skriker ut:
- Jag tänkte bara att eftersom att du är så snygg kanske du kan bli min lärare inom sex.
Jag höll på att dö. Hörde jag rätt? Utan ett ord tröck jag på plingan och gick av vid nästa station med orden:
- Jag har redan ett jobb och ditt erbjudande intresserar mig så pass mycket att jag tänker gå av här och vänta på nästa buss.

Sådanna som han borde seriöst få en kula i huvudet, eller kanske till och med två.

Kommentarer
Postat av: Sanaz

Men hjälp! :S

2008-11-19 @ 11:34:23
Postat av: Anonym

Hur mycket erbjöd han då?

2008-11-20 @ 01:25:44
Postat av: anna

hahaha whoot??

2008-11-20 @ 08:08:37
Postat av: Gisela

men WTF?!?! vilken idiot...min kompis va med om en liknande sak, fast busschaffuören kom bak till henne(hon var ensam på ngn nattbuss) och han försökte kyssa henne, men han blev väl osäker och rädd och vågade inte fullfölja det hela(antagligen att våldta) så hon lyckades ta sig därifrån...:S

2008-11-20 @ 21:23:34
Postat av: Gabbi

Vilka sjuka människor de finns :O

bra att du sa ifrån gumman! <3

2008-11-20 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0