He's my kind of rain, like love from a drunken sky


Idag vaknade jag upp till den mest komiska konversationen på länge.


C: "Mia, jag bara måste berätta det här. Jag hämtade Bounty från hagen. Direkt märkte jag att något inte stämde. Han liksom ramlade fram."

M: "Nemen gud. Är han halt?"

C: "Nej, vetrinären som kom och kolla på honom sa att han råkat äta jästa äpplen och just nu befann sig i berusningstillstånd."

Detta är illa. Jag är avundsjuk. Medans jag sitter här och plågar mig igenom religionsarbeten springer en pålle runt på rosa moln och ser inga problem i hela världen. Så vill jag också ha det, så på fredag kör vi sötnosar.

Det finns inga bortförklaringar. Då ska vi med Bounty in i dimman.

Kommentarer
Postat av: anneli

Ölhatten är människans bästa vän

2008-11-11 @ 17:16:17
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: gisela

haha fan va komiskt X) har aldrig hört att en häst kan bli full haha

2008-11-11 @ 20:11:22
Postat av: Pauline Christine

inne i dimman är min favoritplats. och den plats där jag egentligen bäst hör hemma...

2008-11-12 @ 20:14:41
URL: http://paulinechristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0