You are my superhero


Jag har inte kunnat skriva på ett par dagar. Det har inte funnits någon som har kunnat agera barnvakt åt min baby, men nu när jag återigen har möjligheten vill jag skriva ett tack till alla mina underbaraste vänner som verkligen gjorde min födelsedag bra.

Mer vettiga inlägg kommer. Jag måste bara hitta någon lämplig barnvakt först.
Så ja, har du mycket energi, är kreativ och kan få ett 19 årigt barn att känna sig tillfredställd. Hör av dig.

Ingen lön utges, och nej, livsförsäkringen täcker inte människobett.

Kommentarer
Postat av: Pauline Christine

Jag kan ta betalt på andra sätt, jag har ju mycket fritid nu. Sprit?

2008-11-17 @ 22:32:49
URL: http://paulinechristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0