I feel your whisper across the sea

Det blev en lyckad kväll igår. Massa sötnosar befann sig på festen i edsviken och stereon bjöd på precis lagom nostalgiska låtar.

WHO WHO who let the dogs out?

Vid ett snåret tog jag dock mitt sista varv på dansgolvet och begav mig mot sollentuna och stinsvillan. Där mötte jag upp Tobbe, Makish, Matthew och Claes. Egentligen var det en ren slump, men en ganska bra sådann. Vi tog en sväng förbi Benji tillsammans efter att Britta 75 jagat "Thomas" klart. Där satt pojkarna och nördade sig framför datorer.

WHO WHO who let the geeks out?

Efter många om och men lyckades vi sedan kravla oss ut genom uppdrickna cola-flaskor, djungelvrål och nacho-chips. Nästa stopp blev då Tobbes lya. Jaquline mötte upp oss på vägen och tillsammans slog vi oss ner framför cops. Jag somnade innan förtexterna ens hann dyka upp. Kalla mig duktig.

WHO WHO who let John Blund out?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0