Jag överlevde Tallinn




Det svider i plånboken efter de senaste dagarnas äventyr, men jag kan inte låta bli att vara nöjd. Nöjd över allting som skett och allting som berikat mig och mitt livs sista höstlov. Jag hade inte kunnat ha de bättre. Jag har varit omringad av hur fina människor som helst, och hela tiden burit ett léende på mina läppar. Ett riktigt stort sådant.

Mitt i stundens hetta kom jag även på en sak. Tessie, min underbaraste Tessie. Vi firar fem år nu. Ja, i fem år har du varit en av dem mest betydande i mitt liv. Det finns nästan ingenting som kan jämföras med det. Du är en av väldigt få som jag vet att jag kommer få behålla för alltid. Tack, verkligen tack för det. Du är världens finaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0