Ett långsamt självmord

Det tog mig ett tag att börja plugga, men klockan 19.00 satt jag som fastgjuten med all information som jag behövde gå igenom. Gerogien hit och Ryssland dit, Ryssland hit och Georgien dit. Jag tror jag aldrig någonsin varit mer förvirrad. På en och en halvtimme har jag lyckats svara på en enda fråga. Jag känner mig riktigt dålig, och tanken på att jag har fem frågor kvar dödar mig långsamt. Det känns som ett uppdrag, helt omöjligt att lösa.
Alla svaren är så diffusa och svåra att hitta. All information jag vill ta del av existerar inte än då konflikten är pågående. Ingen idiot har hunnit skriva om allting än. Jag måste göra egna undersökningar. Jag klarar inte av att vara så ambitiös i något som inte ens intresserar mig!

Fytusan, det är verkligen inte lätt när det är svårt. Döda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0