I've got a brand new attitude, and I'm gonna wear it tonight!



Jag måste upp tidigt imorgon. Jag ska befinna mig i någon Berselli park klockan 8.30. Vart den ligger har jag faktiskt ingen aning om, men jag får söka mig fram antar jag. Jag vet i alla fall att den ska ligga i närheten av norrmalmstorg.

Efter studiebesöket väntas en hel skoldag. Det känns inte ritkigt helt okej, men jag antar att det bara är att bita ihop. Snart är det över. Snart kan jag börja att andas. 17 november är dagen för min befrielse. Snart är den kommen. Snart har jag inga fler hela skoldagar. Snart har jag inga fler pluggämnen bortsett från psykologi. Jag tror jag ser himmelriket öppna sig. Snart är jag fri.

Jag måste ta mig tiden att rätta min krönika också. Marianne valde ut den som en av de som ska få vara med i tidningen som vi ska göra och eftersom slutet inte alls är bra, måste den omskrivas. Jag vet det så väl.

Nej. Nu får jag skärpa mig. Plugga religion skulle jag göra. Har trots allt prov imorgon.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag tror jag är komplett dum i huvudet älskling.. Jag ringer dig ikväll...

2008-09-29 @ 13:03:16
URL: http://paulinechristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0