Right beyond the cigarette and the devilish smile, you're my crack of sunlight.



Igår var en stor katastrof. Mötet fick hela mig att vilja skrika i smärta. Det var som att återuppleva varenda sekund som jag helst av allt aldrig hade velat bli påmind om igen. Det gjorde ont i varenda artär som jag äger. I varenda jävla levande organ som jag har.   Jag är inte värd det här. Jag har verkligen aldrig varit det!

Under kvällen kom Karolina på den brillianta idén att gå på bio, så jag, uffe, pj, stefan, oskar och erik satte oss iväg på äventyr. Ett äventyr vid namn "get smart". Sedan blev det en lång promenad hem med bubblande skratt och elaka skämt. Det var faktiskt precis vad jag behövde. Jag uppskattade varenda sekund, då jag var lugn hela tiden i erat sällskap.

Nej.. nu skriver jag för mycket igen. Det är dags att börja göra sig iordning. Ikväll väntas party.

Kommentarer
Postat av: Tessie.

roligt att du går på bio då när vi egentligen skulle ses?:S

2008-09-07 @ 12:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0