I used to be there when the heartache come.

Det känns som om jag drunknar. Inte bara på grund av emotionella anledningar, utan även på grund av allt skolarbete som jag inte har gjort, men som borde ha varit klart för länge sedan. Kanske har jag bara mig själv att skylla, men jag har inte haft tid. Att gå i skolan, jobba ungefär 30-40 timmar i veckan och sedan någonstans försöka hinna ha tid för vänner och fester. Det går inte. Någonting måste prioteras bort, och tyvärr har skolan blivit den saken. Det är nog otroligt dumt gjort av mig. Jag ska skärpa mig och värdera om, men det hjälper mig inte att tänka så nu. För jag sitter ändå här med sex inlämningar som borde ha varit inne senast idag, och inget. Absolut inget av dem är gjort.

Suck. Det blir återigen att skylla på att internet strular, och lämna in allt på tisdag.
Jag undrar om dem seriöst tror på den bortförklaringen fortfarande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0