It's a way to Hell even from the gates of Heaven


Jag, Tessie och Erika har skrivit under varsina kontrakt om hälsa. En hälsa som vi inte än har, men som vi ska försöka skaffa oss. Så för att hålla dem uppdaterade om hur detta går, ska jag skriva:

Igår åt jag potatismos och korv, en wrap och tre cheeseburgare. Drack tre öl, två ooze, en magharita och tre shots. Men jag var faktiskt duktig och gick hem från nattbussen, och till skolan tidigare på morgonen.

Jag är expart på att vara nyttig. Japp-japp!

Kommentarer
Postat av: Pauline Christine

HAHAHA, glöm inte att du åt typ halva min glass också!

2009-01-09 @ 20:14:44
URL: http://paulinechristine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hurru, tror att det är dina pengar som kommer fylla burken. släng genast ner typ 30 kronor för allt det där din mupp. Plus det du ska göra idag och imorgon. Jaa vad kommer vi upp i? 50 kronor skulle jag tippa på. Grattis :D

2009-01-09 @ 22:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0